sobota, 25 maja 2013

Dark Paradise.

Przed chwilą przeczytałam wszystkie moje posty na tym blogu. Przypomniałam sobie chwile, które miały ulec zapomnieniu na zawsze. 
I was alone. I'm alone. I will be alone.
 Nie ma co się oszukiwać. Samotność jest mi pisana. Czarna, pusta samotność, która będzie moją towarzyszką, gdy będę odchodzić z tego świata. Muszę być silna. Trudno jest posiadać wiedzę, jaką nie mają "inni". Mam na myśli wiedzę na temat bezsensowności ludzkiego życia. Ludzie oszukują samych siebie. Przez całe życie. Wierzą w szczęśliwe zakończania, w miłość, w Boga. Ja nie. Wiem, że skończę sama. 
Oby jak najszybciej. 

To był czwartek.Szkoła, przerwa przed lekcją techniki. I nagle zauważyłam łzy w oczach Kasi. W jej smutnych oczach, w którym szalała rozpacz i bezsilność. Płakała, ponieważ czuła się grubo przy dziewczynie o 20 kilogramów chudszej od niej. Ja jestem tą dziewczyną. 




1 komentarz:

  1. Patrzysz bardzo pesymistycznie na świat. Ja od zawsze wierzyłam, że będzie dobrze. Ostatnio czytałam swój pamiętnik z okresu kiedy było naprawdę źle. Zmieniło się dużo. Każdemu przejdzie ten okres, w którym jest sam. Jesteś nastolatką, całe życie przed Tobą. Teraz jesteś smutna, ale to się zmieni. Przynajmniej będę trzymała za Ciebie kciuki. I super blog. :)

    OdpowiedzUsuń