piątek, 24 maja 2013

Idiots.

NIENAWIDZĘ TEGO JEBANEGO IDIOTY. 
Znowu wszystko się przez niego psuje. Najpierw zaczął wtrącać się i interesować panem W., a następnie dzisiaj stwierdził, że jedzie pić z nim. idealna okazja. Będzie mógł na mnie naopowiadać co tylko chce. Wyjdę przed osobą, na której mi najbardziej zależy na skończoną idiotkę, dziwkę i nawet nie wiem co jeszcze ... Niektórzy wyznają zasadę "Dziewczyna z Tobą zerwała? Mścij się i spieprz jej życie".  Pozdrawiam Michałku. Mam nadzieję, że Cię coś przejedzie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz