sobota, 9 lutego 2013

Let's start this :3

To mój pierwszy post na tym blogu. Od razu chciałam wspomnieć, że to nie jest typowy blog. Blogerki piszą w większości o swoich udanych dniach, stroju, zakupach i innych pierdółkach.  Mało, która pisze szczerze o wszystkim co ją męczy. Założyłam tego bloga, żeby poruszyć te tematy i problemy. W większość postów będę narzekała i pierdoliła o tym co mi się nie podoba w moim otoczeniu. Nie chcę, żeby moi przyjaciele wiedzieli o tym blogu, dlatego będę anonimowa. W postach poruszę najróżniejsze tematy - mam nadzieję, że was nie zanudzę :3 Do napisania ♥


Love is stupid until you fall in love

1 komentarz:

  1. Witaj w klubie. Mój blog też ma na celu wyrażanie tego co siedzi we mnie. Mam nadzieję, że prowadzenie bloga pomoże Ci tak samo jak mi. Powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń