niedziela, 10 lutego 2013

Friends

Nigdy nie ufajcie bezgranicznie innej osobie. Przyjdzie taki moment, że wbije wam nóż w plecy. Najgorsze jest to, że ja spodziewałam się tego momentu i nic z tym nie zrobiłam. Nie mam odwagi zerwać więzi, które sprawiają, że jestem szczęśliwa. Ale byłam już zraniona tyle razy. Nawet, gdy starałam się być idealną przyjaciółką. Nie mówiłam, że coś jest nie tak, tylko wspierałam innych. I co z tego mam ? Pretensje i wyrzuty. Do tego cały czas towarzyszy mi wrażenie, że ktoś z mojej paczki chce, abym opuściła to grono osób. A wiecie kim ta osoba jest ? Moją najlepszą przyjaciółką.
Mam już dość tej całej sytuacji. Prawdziwa przyjaźń, która przetrwa wszystko ? To dlaczego oskarżasz mnie o rzeczy, które nie zrobiłam ?! Dlaczego próbujesz zniszczyć nasz kontakty ?! Nie obchodzi mnie twój chłopak mała.


tired of fake people, fake smiles, fake hugs, fake friends, false hopes.

4 komentarze:

  1. niestety.. smutne i prawdziwe jak ludzie dla których jesteśmy zrobić bardzo dużo, mają do nas pretensje.

    dziękuje, mam nadzieję, że będą udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już kocham tego bloga <3
    świetna notka, serio.
    Zapraszam do siebie!
    http://myzombielifee.blogspot.com
    obserwuje, bedzie rewanzyk ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sowją drogą widze gifa ze skisnów ;)
      Kocham ten serial <3

      Usuń