środa, 13 lutego 2013

Off To The Races

Zastanawiam się czemu wszystko w moim życiu jest tak skomplikowane. Inni mogą być po prostu szczęśliwi, ja nie. Na prawdę nie życzę nikomu, żeby chłopak, który Ci się podoba wygłupiał się z Tobą tylko dla zaimponowania innej. Ja jak głupia łudziłam się, że może mu zależy. Ale to już przeszłość, od dzisiaj mi nie zależy. ..Boże jeszcze te dziewczyny, które dziwią się dlaczego podobają się chłopakom. Odpowiedź jest prosta - jak kręcicie dupą na prawo i lewo to się nie dziwcie. MAM JUŻ WSZYSTKICH SERDECZNIE DOŚĆ. 



4 komentarze:

  1. nie martw się nie tylko ty ;)

    wpadnij :)
    http://myzombielifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwią się i w głębi duszą chcą abyś powiedziała, że to dlatego, że są takie piękne czy coś w tym stylu..

    Trzymaj się. Na głupotę ludzi niestety jeszcze lekarstwa nie wynaleziono..

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak szło ? Czemu przestałaś? :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, podoba mi się. Chyba będę wpadała częściej.

    OdpowiedzUsuń