niedziela, 24 marca 2013

teraz to już nic nie wiem ;___;

nie wiem czy wgl Cię coś obchodzę, nie wiem czy to nie są jakieś żarty, nie wiem czy coś dla Ciebie znaczę. nie wiem jak zareagujesz na prawdziwą mnie z całym bagażem uczuć i przeszłości. nie wiem, nie wiem, nie wiem. mogę tylko czekać na Ciebie i na wiosnę, która może coś zmieni. OBY. żałuję, że powiedziałam o Tobie innym, a co jeżeli będą chcieli mi Ciebie zabrać ? najgorsze jest to, że nie jestem na tyle silna, żeby Cię zatrzymać przy sobie. pomocy :c 



happysad-lydka   wtr-19.03.2013

1 komentarz:

  1. Mam podobnie,ale ostatnio zaczęłam nad tym panować.Najgorsza jest ta niewiedza,ona torturuję moje myśli,i ciągle zadaje pytania na które po prostu ja nie mogę odpowiedzieć,bo nad zwyczajniej w świecie nie znam na nie odpowiedzi.
    Jeśli Ci zależy,musisz się zebrać,na pewno starczy Ci sił :*

    OdpowiedzUsuń