czwartek, 28 marca 2013

Fajnie, że jesteś.

Z czystym sumieniem mogę napisać, że jest lepiej. Teraz przynajmniej mam pewność, że jemu też zależy. Mam nadzieję, że tego nie zepsuję. To najwspanialszy chłopak jakiego spotkałam. Jest zupełnie inny od tych idiotów z mojego otoczenia. Do tego jest bardzo podobny do mnie. Właśnie na taką osobę czekałam. Taka miła odmiana w mojej szarej rzeczywistości. Wreszcie zamówiłam kolczyka, czas już wymienić mojego obecnego :3 Takie tam moje małe uwielbienie do piercingu.




3 komentarze:

  1. Mam nadzieję że będzie jak najlepiej. Z czasem los daje nam wreszcie tą prawdziwą drugą połówkę .

    http://the-blackest-rosee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się ciesze,ze się ułożyło..miejmy nadzieje,ze będzie już tylko lepiej.:3
    Jakie słodkie te gify.. aż mi sie gorzej robi ;_;
    Jakiego kolczyka?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. This paste will be applied directly to the skin tag 3 times a day until the skin tag falls off.
    Touching your chin frequently will transfer these germs
    and dirt to the chin area which may result in
    acne on chin. Extended hair can cause your physique pimples to get worse
    if you do not wash it typically, and make confident that it
    is genuinely cleanse.

    my blog post: Wart Removal

    OdpowiedzUsuń